Pristatome vizualinį identitetą ir interneto svetainę

Pinigų plovimo prevencijos kompetencijų centras (PPPKC) visuomenei pristato savo vizualinį identitetą ir logotipą. Pastarajame vaizduojamos keturios besijungiančios monetos atkreipia dėmesį į bendradarbiavimo bei skaidrių procesų svarbą – pamatines PPPKC vertybes. Centras savo vizualinį identitetą kūrė drauge su lietuvių kūrybine agentūra „New! Agency“, turinčia ilgametę darbo su garsiais prekės ženklais patirtį. Paraleliai vizualiniam centro sprendimui, sukurtas ir informatyvus tinklalapis.

Visos pinigų plovimo prevencijos aktualijos
tavo el. pašte

    Užsisakydami naujienlaiškį, Jūs sutinkate su asmens duomenų tvarkymu. Daugiau informacijos mūsų Privatumo politikoje.

    „PPPKC – pirmoji Europoje tokio tipo viešojo ir privataus sektorių partnerystė, veikianti kaip atskira institucija. Savo veikloje jungiame teisėsaugos, privataus sektoriaus, priežiūros ir kitų valstybės institucijų patirtį,  tad vizualinį identitetą siejome su patikimumu, saugumu, pažanga ir norėjome išskirti pamatines savo veiklos vertybes – bendradarbiavimą ir juo grįstą Lietuvos finansų sistemos atsparumo nusikalstamumui stiprinimą“, – sako Eimantas Vytuvis, PPPKC vadovas.

    Pasak jo, naujasis logotipas – tarsi PPPKC parašas, kuris bus naudojamas rengiant ir teikiant oficialius dokumentus, komunikuojant socialinėse medijose, apipavidalinant centro rengiamas konferencijas bei mokymus, gaminant pagalbines reprezentacines priemones, padėsiančias didinti centro žinomumą.

    „Galvodami apie centro tinklalapio funkcionalumą stengėmės pritaikyti jį trims grupėms: visuomenės nariams, ekspertams bei verslui. Kiekvienai grupei anglų ir lietuvių kalbomis pateikiame aktualią informaciją apie sukčiavimo schemas, teikiame finansinių nusikaltimų užkardymo patarimus ar finansinio saugumo mokomąją medžiagą. Tinklalapis taps vienu iš svarbių informacijos sklaidos įrankių siekiant tikslo išlaikyti ir stiprinti Lietuvos reputaciją PPP srityje“, – sako E. Vytuvis

    „Bandyti įsivaizduoti ir apčiuopti pinigų plovimo prevenciją yra nemenkas iššūkis, todėl pirmiausia kurdami identitetą atsižvelgėme į centre dirbančius žmones, juos vienijantį tikslą ir emociją. Vizualinį sprendimą atradome pagrindinėje centro veikloje – būti aktyviu tarpininku, jungtimi tarp skirtingų sektorių. Išgryninta idėja tapo vientisa, tarpusavyje persidengiančių linijų grafika, atsispindinčia visose ženklo priemonėse“, – sako „New! Agency“ dizaino vadovė Aurelija Slapšytė.

    Apie PPPKC

    2021 m. gegužės 16 d. įkurtas PPPKC – unikali Europoje viešojo ir privataus sektorių partnerystė. PPPKC bendradarbiauja su teisėsaugos institucijomis: LR prokuratūra, FNTT, STT, VMI, Muitinės departamentu, Lietuvos policija. Taip pat, tapo Europolo palaikomos iniciatyvinės viešojo ir privatus sektoriaus tarptautinio bendradarbiavimo darbo grupės nariais.

    Centro ekspertai konsultuoja Lietuvos verslo atstovus ir finansų rinkos dalyvius dėl ES sankcijų Baltarusijai ir Rusijai įgyvendinimo, drauge su FNTT parengė pranešimų apie įtartinas pinigines operacijas ar sandorius atmintinę, drauge su Švietimo ministerija ir Mykolo Romerio universitetu parengė pirmąją universitetinę finansinių nusikaltimų prevencijos specialistų ruošimo programą.

    2 trl. €

    Skaičiuojama, kad visame pasaulyje finansiniai sukčiai kasmet išvilioja apie 2 trln. eurų.

    3 500

    Centro mokymuose jau dalyvavo daugiau nei 3 500 Lietuvos finansų rinkos dalyvių.

    4,5/5

    Vidutinis balas, kuriuo dalyviai įvertina mokymų kokybę.